14.04.1955

Selamat Hari Jadi Abah. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Semoga sentiasa selamat di bawah lindungan yang Maha Esa. Semoga terus dikurniakan kesihatan dan  mendapat cucu ke-3 pula. ha ha ha.

54 tahun, 5 orang anak, seorang menantu dan 2 cucu adalah satu perestasi yang amat membanggakan. Kami adik-beradik sangat lah bersyukur dan berbangga kerana dapat berbinkan Mohd Lazim. Tiada kata yang dapat membayangkan atau mengambarkan rasa terima-kasih dan bersyukur kami.

Hafiz Lazim
Hafzan Lazim
Faiz Lazim
Noornaziha Lazim
Haziq Lazim

5 Comments

  1. paih said,

    April 15, 2009 at 6:51 pm

    happy birthday.. huhuhu

  2. Nor said,

    April 15, 2009 at 7:22 pm

    uuuuuuuuuu abah bergaya!!!

  3. hafiz lazim said,

    April 16, 2009 at 2:36 am

    huhu…hadioh gapo es?

  4. cikgu panji said,

    April 16, 2009 at 8:20 am

    happy birthday. semoga sentiasa dirahmatiNYa

  5. warid85 said,

    April 16, 2009 at 2:59 pm

    (walaupun tidak mempunyai kaitan)… bergayalah uncle hehehe. Paih! biler lagi nak tangkap gambar mcm tu kat IPBA, aku ade je jubah. Jubah yang ada hood pun ada. ^^


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: