Ramadhan

Selamat menyambut Ramadhan dan Selamat Berpuasa saya ucapkan kepada kaum-keluarga, sanak-saudara, sahabat-handai dan seluruh umat islam di dunia. Gunakanlah peluang yang tersedia ini dengan sebaiknya dengan memenuhinya dengan segala macam amal dan ibadat. Semoga kita semua akan mendapat keredhaan, keampunan dan rahmat daripada Allah yang Maha Esa. Jika berkesempatan, doakanlah sama kejayaan hidup saya di dunia dan hidup selepas kematian.

“Sesiapa yang berpuasa Ramadhan dengan penuh keimanan dan keikhlasan nescaya akan diampuninya segala dosanya yang telah lalu.”
Hadith Rasulullah S.A.W , Riwayat oleh imam Nasai’e, Ibn majah, Ibn Habban dan Baihaqi

Yang benar,

Hafzan Lazim

9 Comments

  1. paih said,

    September 1, 2008 at 6:48 pm

    1. Happy fasting to all..

    2. Abe je, nor wants to buy us some raya clothes.. huhuhu.. bless her.. she’ve just got her salary.. huhuhu..

  2. zairaza said,

    September 1, 2008 at 6:53 pm

    helo the melo..

    i didnt say that i want to buy. but I want you guys to buy me some baju raya laa. abeapih satu, abeje satu, abepaih satu. kak atie menunaikan tanggungjawab doh. how about you? hahahaha

    Happy fasting, remember me in your dua’.

  3. Hafzan Lazim said,

    September 1, 2008 at 6:55 pm

    oloh Che No, baju jersey janji nok beli ko abe tok beli-beli lagi. Pastu nok suruh abe beli baju rayo plok.

  4. cik zza said,

    September 2, 2008 at 5:06 pm

    cik nor ku syg..ni kiza ni xdok sapo nok bagi baju rayooo..huhahuahua..ni jeles nih..adow ko baju rayo nyo..kiza rayo dumoh jah.dohla suami tercintaku kelas kol 8..hua…ni bab2 sebak ni..huhu..cik nor, kiza iAllah ikut suami kiza g florida.part of his research di Florida..maybe thn depan..xpun summer next thenext year..hahah..bhs gapo xtaula kiza gunow..haha.ingt di vandy..huhu florida..huhu.pah bilola nok jupo cik nor ni..

  5. zairaza said,

    September 3, 2008 at 2:34 am

    owoss. florida ko? jauh tuhhh. tp best apow kak izza florida. wishlist nop g tuhh.. tempat de lawaaaa oh. but florida still jauh dr vandy. haih susah2 raya nnti mai lah sini. weekend ko.. insyaAllah byk open house. hehe. paksa jah suami kak izza tuhh. hihi

  6. cik zza said,

    September 3, 2008 at 12:39 pm

    haha..macela vandy tu 10 minit jah.11 jam oii drive..tu xtermasuk traffic light,traffic sesat lgi.hihi.xtau la kiza, florida ni mano..key besar florida tuh.. nantla kiza jenguk nor vandy.mane la tau ado rezeki kiza jejak situ,jupola kiza nga adik kiza hok stesen sesat nih..haha

  7. ajik said,

    September 7, 2008 at 5:34 pm

    ma ni dah tempah tukang jahit untuk jahit baju………..tapi kain untuk dijahit tak beli-beli lagi………akhirnya cuba teka baju baru ke baju lama?………tak apalah nampaknya raya ni kami bertiga sajal………syukur bertiga kalau sorang-sorang pun beraya juga ….Selamat hari raya maaf dzahir batin

  8. Hafzan Lazim said,

    September 9, 2008 at 2:49 pm

    tahun depan Paih ada, 2 tahun lg Si Che Nor. ramai semula lah jadinya. Nak naik kereta gi ke Kadok pon sudah tidak muat semula.

    Saya sudah sakit dan letih beraya di tempat org baaa.

  9. paih said,

    September 9, 2008 at 3:46 pm

    we can borrow mok noh’s MPV.. huhuhu


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: